“Una ascensió a l'alta muntanya és d'entrada un pretext per l'amistat."

26 de gener 2012

Cap d'any a la Muntanya, que celebrem 200 Entrades!!!

El dia 31 de Desembre, per tant últim dia de l'any, el vam passar al nostre territori, la muntanya, va ser un bonic colofó d'un any irregular, muntanyament parlant.
Va ser un dia asoleiat i ventós, redescubrint noves zones pels voltants de la Serra del Montmell (Puig de la Cova 762 m.)



Track recorregut
Reportatge Fotogràfic


També celebrem les 200 entrades amb el present escrit, molt desnivell i kilòmetres explicats i impregnats d'alegria i emoció...

I encara hi han tantes muntanyes per visitar, grans espais per veure, kilòmetres que recorrer, desnivells per pujar i baixar, sol i pluja, vent i neu, calor i fred, i vida, molta vida.
Intentaré explicar-ho de la millor manera possible, perquè els records no se'ls emporti el vent ja que em sento orgullós de cada passa donada a la muntanya.

Estic content perquè la guspira crema més que mai al meu cap i a les meves cames, perquè tinc gent propera que sé que m'acompanyarà tota la vida per aquests terrenys d'aventura, i perquè i a muntanyes infinites i infinita alegria per abastar-les.

Que segueixi girant la roda, sempre endavant!



SaluT i Muntanya!!!

2 comentaris:

AikiGuille ha dit...

Enhorabona pels 200 posts, seguiu així. Salut i muntanya!

marietadelullviu ha dit...

Excursió de només onze kilòmetres que tot i ser ben senzilla, per el vent i perquè no estava gaire en forma (refredat)vaig acabar força cansada! Uou! Unes vistes maquíssimes, flors de tots el colors! I caminets de pedres d'aquells que et fan dubtar si realment vas bé, però com que no hi ha un altre, jejeje. No hi havia millor manera d'acabar l'any!!! :) :D :) GENIAL!